Zender vd maand en andere tijdelijk openstaande zenders.

Sjah

Forum Gebruiker
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Alles wat er tijdelijk openstaat kan hier gemeld worden.

Vaak zal dat kanaal 15 zijn, die weer tijdelijk een zender doorgeeft vanwege het een of ander, dit is dan in het voordeel van Starter-abonnees, DKTV voert kanaal 15 helaas niet. Soms zal ook een betaal-zender of niet-Royaal zender openstaan op 15, dit is dan net zo goed in het belang van Royaal-leden. En soms zal er een zender via de zender zelf openstaan (ongecodeerd,tijdelijk), dit komt dan mede ten goede aan de DKTV-kijker.

Heb dit topic geopend, na overleg met de mods, omdat ik vind dat de zelfstandige topics, nadat de periode van openstaan over is, enigszins vervuilend zijn, mij leek een verzameltopic een beter idee. Zelf zal ik het ook bijhouden, maar weet iemand eerder dan ik van een periode dat er iets openstaat, plaats het! :)
 
Zal zelf aftrappen:

22 tot 28 November staat NPODoc open, via kanaal 15, wegens het Idfa (international documentary festival amsterdam). Kanaal 309, waar NPODoc op is, staat naar ik verwacht zelf niet open.
 
david_meyer zei:
Morgen op kanaal 15 101tv i.v.m. Serious Request 2014 tot kerstavond.

En vanaf eerste kerstdag 12.00 uur tot het einde van 2014 Top 2000 vanuit Beeld en Geluid te Hilversum.

Dit gebeurd om de Starter Abonnees ook te kunnen genieten van bepaalde gebeurtenissen.
 
Open is in mijn vocabulair FTA/FTC, ofwel ongecodeerd.
 
Nou ik heb in de TS uitgelegd, dat in dit topic het vnl. om starter-abonnees'voordelen gaat, maar niet louter.

Komende week op 15 NPOCultura voor de Top 2000.
 
C0re zei:
Open is in mijn vocabulair FTA/FTC, ofwel ongecodeerd.

Zo denk ik er ook over!

@Sjah, je weet toch dat events altijd op het event kanaal komen dus voegt dit topic weinig toe. Het is alleen interessant om te melden als een zender echt FTA is en dat niet gepland was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan